Ми раді вітати Вас в наших клініках Віліда і хочемо ознайомити про наші правила надання стоматологічних послуг в наших центрах
Запис на прийом до спеціаліста
1.Записатися на консультацію та первинний огляд до стоматолога можна за телефоном чи особисто у адміністратора в клініці, також через наші сторінки в соціальних мережах
2.Будемо Вам вдячні, якщо повідомите нас завчасно, якщо з будь-яких причин Ви не зможете завітати до нас у визначений час. Ви можете повідомити адміністратора у зручний Вам спосіб;
3.Якщо Ви спізнюєтеся більш як на 15 хвилин, ми змушені будемо відмінити чи перенести Ваш візит, бо лікар не встигне провести потрібні маніпуляції в час, що залишився.
4.Якщо лікар не може вийти на роботу чи є інші обставини, про це пацієнту повідомляється завчасно адміністратором за вказаними телефонами.
Прийом
Ви маєте прийти на прийом за 10-15 хвилин раніше, щоб встигнути ознайомитися з необхідними документами, заповнити дані про стан Вашого здоров’я;
- Далі Вас запрошують до робочого кабінету стоматолога для огляду;
- Після того як лікар Вас оглянув, озвучив діагноз, лікар має обговорити з Вами програму лікування та можливі варіанти, а також вартість лікування;
- Лікар має пояснити Вам, як саме буде проходити реабілітаційний період, яких мусите чекати ускладнень та як їх можна уникнути;
- Описані обслідування заносяться в Вашу особисту карту, де Ви маєте поставити відмітки про свою згоду на лікування чи відмову від нього;
- Ми змушені будемо відмовити Вам у лікуванні, якщо Ви з’явитесь на візит у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, а також у стані, в якому лікування не є можливим;
- Терміновий, незапланований прийом буде проводити вільний від пацієнтів лікар;
- Процедури пацієнтам, що не досягли 21 року проводяться у присутності дорослих – батьків, чи довірених осіб;
- Всі результати досліджень зберігаються в таємниці, а документи знаходяться у відділі регістратору клініки;
- Спеціаліст має право відмовити у наданні послуг у разі, якщо Ви систематично порушуєте розпорядок роботи стоматологічної клініки
Порядок оплати послуг - Провідний стоматолог проводить консультаційний прийом, знайомить Вас з прайсом послуг, поясніють які можливі варіанти лікування;
- Остаточна вартість лікування Вам буде надана у вигляді кошторису;
- Ви маєте сплатити вартість перерахованих послуг після кожного Вашого візиту до стоматолога;
- Оплата вартості ортопедичного лікування здійснюєтся частинами: перша частина суми сплачується після зняття відбитків елементів зубного ряду, друга -після етапу протезування;
Вартість послуг в прайсі може змінюватися у зв’язку із зміною курсу долара чи євро і відповідно ростом цін на стоматологічні матеріали та послуги зуботехнічних лабораторій.
Гарантії
- На всі надані стоматологічні послуги, надаються гарантії;
- Гарантія містить у собі умови, відповідно до яких передбачено виконання пацієнтом всіх рекомендацій та приписів лікаря, як лікувальних та і профілактичних;
- Якщо Ви маєте таку проблему як апікальна патологія, гарантія у цьому випадку не надається. Якщо Ви погоджуєтесь на лікування без гарантії, стоматолог надасть Вам план лікування;
- Якщо під час дії гарантії виникають ускладнення, Вам надаються безкоштовні послуги за виключенням нових процедур.